
Produkty, služby a poskytované průzkumy:
Kromě níže vyjmenovaných produktů a služeb skupina KMG poskytuje klientům tradiční ad hoc průzkumy projektované na míru, tj. přesně podle potřeb klienta.
- Komplexní podpora
Kvalifikované poradenství, analýza relevantních oblastí podniku, zpracování strategie rozvoje - CATI studio (Call Centrum pro Váš marketingový výzkum)
Efektivní telefonický průzkum - plus CATI on-line - KMG OmniBus
Multiklientský výzkum na reprezentativním vzorku 1000 domácností - KMG Opinion
Výzkum názorů a postojů široké veřejnosti k aktuálním celospolečenským jevům - KMG Municipal
Komunální výzkum, veřejná správa a její problematika - Fokusové skupiny (Focus Group Discussion, FGD)
Řízené diskuse s malými skupinami aktuálních / potenciálních zákazníků - Expertní panely (Expert Panel)
Řízené diskuse se skupinami expertů - Individuální hloubkové rozhovory (In-depth Interview)
Hloubkové zkoumání postojů respondentů formou rozhovoru s kvalifikovaným moderátorem - Marketingový audit
Nezávislý audit marketingových činností podniku - Mystery Shopping
Pozorování výkonnosti a úrovně personálu a vybavení z pohledu zákazníka. - pro-BRAND (Branding)
Řízení budování, rozvoje a komunikace firemních značek - Studiové testy (CLT / In-hall Test)
Pre-testy a post-testy TV reklamy, obalů, textů, plošných reklam a plakátů - EffieMeter (model COB, kontinuální výzkum AdTrack)
Systém měření efektivnosti reklamy - Desk Research
Sekundární analýza údajů z existujících informačních zdrojů - Data-Pro
Statistické zpracování marketingových dat klienta dodavatelským způsobem
Typicky využívané výzkumné služby:
- Analýza trhu a segmentace
- Poziciování značky
- Výzkum spokojenosti zákazníka
- Optimalizace produktů a jejich testování
- Cenové strategie a cenové testy
- Sledování reklamy a měření účinnosti
- Vývoj komunikační strategie
web by (c) 1995-2017 iNET