KMG
SK   EN   CZ

Partnerská zóna





Esomar

Quirks

Poradenství založené na výzkumu

Produkty, služby a poskytované průzkumy:

Kromě níže vyjmenovaných produktů a služeb skupina KMG poskytuje klientům tradiční ad hoc průzkumy projektované na míru, tj. přesně podle potřeb klienta.

  • Komplexní podpora
    Kvalifikované poradenství, analýza relevantních oblastí podniku, zpracování strategie rozvoje
  • CATI studio  (Call Centrum pro Váš marketingový výzkum)
    Efektivní telefonický průzkum - plus CATI on-line
  • KMG OmniBus
    Multiklientský výzkum na reprezentativním vzorku 1000 domácností
  • KMG Opinion
    Výzkum názorů a postojů široké veřejnosti k aktuálním celospolečenským jevům
  • KMG Municipal
    Komunální výzkum, veřejná správa a její problematika
  • Fokusové skupiny (Focus Group Discussion, FGD)
    Řízené diskuse s malými skupinami aktuálních / potenciálních zákazníků
  • Expertní panely (Expert Panel)
    Řízené diskuse se skupinami expertů
  • Individuální hloubkové rozhovory (In-depth Interview)
    Hloubkové zkoumání postojů respondentů formou rozhovoru s kvalifikovaným moderátorem
  • Marketingový audit
    Nezávislý audit marketingových činností podniku
  • Mystery Shopping
    Pozorování výkonnosti a úrovně personálu a vybavení z pohledu zákazníka.
  • pro-BRAND (Branding)
    Řízení budování, rozvoje a komunikace firemních značek
  • Studiové testy (CLT / In-hall Test)
    Pre-testy a post-testy TV reklamy, obalů, textů, plošných reklam a plakátů
  • EffieMeter (model COB, kontinuální výzkum AdTrack)
    Systém měření efektivnosti reklamy
  • Desk Research
    Sekundární analýza údajů z existujících informačních zdrojů
  • Data-Pro
    Statistické zpracování marketingových dat klienta dodavatelským způsobem

Typicky využívané výzkumné služby:

people

  • Analýza trhu a segmentace
  • Poziciování značky
  • Výzkum spokojenosti zákazníka
  • Optimalizace produktů a jejich testování
  • Cenové strategie a cenové testy
  • Sledování reklamy a měření účinnosti
  • Vývoj komunikační strategie

web by (c) 1995-2016 iNET