KMG
SK   EN   CZ

Partnerská zóna





Esomar

Quirks

Nelze zobrazit. Pros? nainstalujte si Flash plugin.

EffieMeter

Systém měření efektivnosti reklamy


Komplexní systém měření efektivnosti reklamy se skládá ze 3 fází:

  • z pre-testů, ve kterých používáme model COB – Commercials Optimization Board
  • z kvantitativních průzkumů odezvy publika před a po medializaci reklamy (měřené na 5 stupnicích)
  • výzkumu účinku na prodej, kde se vyhodnocuje efektivnost vložených prostředků

Celkový kontext metodologie je zobrazený na schématu:

fáze 1
1
fáze 2
2
fáze 3
3
 
fáze 4
4
fáze 5
5
fáze 6
6
 

Power Point  Prohlížení PowerPoint prezentace ve formátu .pps
Zip  Download PowerPoint prezentace ve formátu .zip

 

web by (c) 1995-2017 iNET